Euro Providus S.A. jest instytucją pożyczkową.
Udzielamy pożyczek gotówkowych w oparciu o ustawę o kredycie konsumenckim.
W wysokości od 1300 zł. do 3900 na 39 tygodni, od 1400zł. do 4600zł. na 52 tygodnie i od 1000 zł. do 1500zł. na 37 tygodnie i 49 tygodni.
Oferujemy również pożyczki dla przedsiębiorców od 1000 zł. do 5000 zł. na 39 tygodni i 52 tygodnie w oparciu o ustawę Kodeks Cywilny.
Umowa pożyczki gotówkowej jest umową zawieraną w miejscu zamieszkania klienta.
Klient spłaca pożyczkę w ratach tygodniowych.
W sprawie pożyczki możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
- zadzwonić pod numer telefonu 660-111-444
- napisać maila na adres biuro@europrovidus.com.pl
- napisać sms
- skontaktować się z konsultantem
- wypełnić formularz na stronie internetowej: www.europrovidus.com.pl
Konsultant spotka się z Tobą w Twoim miejscu zamieszkania w dogodnym dla Ciebie terminie.
Żeby otrzymać pożyczkę musisz posiadać zdolność kredytową. Konsultant za Twoją zgodą sprawdzi Cię w Rejestrze PESEL, KRD BIG SA i KRZ. Wspólnie uzupełnicie wniosek o pożyczkę, oświadczenie o dochodach i wydatkach oraz Formularz Informacyjny. Jeżeli konsultant uzna, że będziesz w stanie terminowo spłacać pożyczkę to podpiszecie umowę. Pieniądze wypłacimy przelewem na konto lub gotówką w płatnej usłudze Dostawa do domu.
W jaki sposób usługa spełnia warunki dostępności dla osób niepełnosprawnych:
- Wszystkie nasze oddziały znajdują się na parterze, a osoby z niepełnosprawnościami są obsługiwane w pierwszej kolejności.
- Umowa pożyczki gotówkowej udzielana jest w miejscu zamieszkania klienta.
- Wzorzec umowy pożyczki gotówkowej dostępny jest w alfabecie Braille’a, w zwiększonej czcionce oraz na trwałym nośniku, klient ma również możliwość skorzystania w oddziale spółki z lupy.
- Osoby niewidome czy niedowidzące lub osoby, które nie potrafią czytać mają możliwość samodzielnego podpisania umowy z pracownikiem w obecności innego pracownika oraz dodatkowo świadka – osoby zaufanej Klientowi (na wyraźne jego życzenie). W takich przypadkach pracownik przed podpisaniem umowy powinien ją odczytać. W przypadku obsługi Klienta, który nie pisze, możliwe jest złożenie podpisu za pomocą odcisku palca w obecności świadka;
- Możliwość spłaty rat pożyczki na konto lub bezpłatnie bezpośrednio do rąk konsultanta w miejscu zamieszkania klienta.
- W czasie trwania umowy klient jest obsługiwany przez konsultanta, który udzielił mu pożyczki. W każdym czasie może się z nim skontaktować. Konsultant monitoruje terminowość spłaty rat.
- W spółce wprowadzono Szczegółowe wytyczne dotyczące obsługi Klientów z niepełnosprawnościami, a pracownicy zostali przeszkoleni.
- Strona www zawiera przycisk AA, który pozwala na powiększenie prezentowanego tekstu, oraz przycisk kontrastu, co umożliwia łatwiejsze korzystanie z niej osobom niedowidzącym, obrazki posiadają treść alternatywną, nawigacja za pomocą klawiatury;
- Możliwość skorzystania z pomocy tłumacza PJM. Klient powinien zgłosić taką potrzebę 3 dni roboczych naprzód. Chyba że to nagła sytuacja, wtedy postaramy się pomóc inaczej. Znajdziemy tłumacza i umówimy spotkanie. Jeśli żaden tłumacz nie będzie dostępny w terminie, który wybrał klient, zaproponujemy inny. Ewentualnie znajdziemy inny sposób, aby się skomunikować.
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 68,87%, całkowita kwota kredytu 1900zł (bez kredytowanych kosztów), całkowita kwota do zapłaty 2453,27zł, oprocentowanie stałe 17,50%, całkowity koszt kredytu 553,27zł (w tym: prowizja 60,00zł, opłata za ryzyko 189,48zł, odsetki 173,79zł, opcjonalna usługa „Dostawa do domu” 130zł), 52 tygodniowe równe raty w wysokości po 47,18zł, ostatnia rata w kwocie 47,09zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 08.05.2025r. na reprezentatywnym przykładzie dla kredytu konsumenckiego.
Ten tekst jest dostępny w postaci elektronicznego pliku zawierającego tekst odczytywalny maszynowo.
Skarga na niezapewnienie spełniania wymagań dostępności
Jako konsument, możesz złożyć do nas skargę, jeśli uznasz, że nasza usługa nie spełnia wymogów dostępności.
W skardze wskaż:
– swoje imię i nazwisko,
– adres do korespondencji, adres e – mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu z konsumentem,
– usługę i wymagania dostępności, jakie nie zostały spełnione oraz zażądaj ich zapewnienia,
– możesz także określić oczekiwania co do sposobu zapewniania dostępności.
Skarga może zostać złożona:
– na piśmie – osobiście u nas, wysłana na adres mailowy: biuro@europrovidus.com.pl, na adres do e-Doręczeń (ADE): AE:PL-00441-96265-VETFH-25, wysłana przesyłką pocztową, ustnie: telefonicznie lub osobiście do protokołu.
Mamy obowiązek rozpatrzyć skargę i udzielić Ci odpowiedzi najpóźniej w ciągu 30 dni. W wyjątkowych sytuacjach możemy wydłużyć termin udzielenia odpowiedzi maksymalnie do 60 dni. W takiej sytuacji powiadomimy Cię o przyczynie zwłoki. Niedotrzymanie terminu udzielenia odpowiedzi na skargę powoduje, że skargę uważa się za rozpatrzoną zgodnie z Twoim żądaniem.
Odpowiedź będzie zawierać informację o rozpatrzeniu skargi:
– pozytywnie ze wskazaniem terminu w jakim żądanie zostanie zrealizowane
– negatywnie – uzasadnienie faktyczne i prawne oraz pouczenie o możliwości złożenia zawiadomienia do Prezesa Zarządu PEFRON o niespełnianiu przez usługę wymagań dostępności.
W przypadku uznania skargi zrealizujemy żądanie skargi w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy od dnia otrzymania skargi.
Podstawa prawna ustawa z dnia 26 kwietnia 2024r. o zapewnieniu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. z 2024, poz. 731).